sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Thursday, November 16, 2006

cover with Erra Fazira


Erra Fazira, dari last week lagi nama nie dok bermain kat fikiran sebagai cover magazine, mmg mulanya dia tak nak jadi cover (disebabkan gossip dia dgn kerabat diraja havoc skrg nie, so bila dia jadi cover Pengantin tentulah org akn sangka dia akan kawin tak lama lagi) ...................huhu...........tapi disebabkan promo & gambar dia dh kuar (dah diwar2kan sblm nie akan jadi pembuka tirai 2007), dia akhirnya bersetuju..Gembira tak terkira aku..yerlah kalau tak..tak naik gaji tahun nie..hehe...

Bila dia datang tue, muka dia cam bad mood skit, aku mulalah cuak skit, hadoi....dahlah aku mmg tak biasa sgt dgn diva2 nie..camna yer nak berdepan & nak mengarah2 nie...rupa2nya dua2 baju Bernard Chandran tak muat dah kat badan dia sampai korset yg dipakainya ada kira2 seinci ruangnya...mmg tak muat..hati ku dah kecut, terus bagitau editor, sampai tak tau nak pikir camna, kalau model mmg aku dah suruh pakai jer, lepas tue kepitkan jer dgn cangkuk or whatever yg boleh melekatkan benda alah nie...tapi takleh sebab dia nie star, takkan aku nak paksa gak...nasib baiklah che pah ada bawakan baju zang toi (masih fresh lagi fesyen KL week) so terpaksalah pakai baju yg nie...tapi tetap seksi...

beberapa kali erra terpaksa mengangkat baju dia yg agak terdedah kat dada, dlm hati, rasa bersalah yg amat sgt pd erra, tapi nak buat camna, plan asal dh lari habis, baju tak muat, terpaksa pakai baju lain...shooting pun kejap sgt...sbb dia terpaksa rushing utk program yg lain....dlm tak sempat tue sempat aku suruh erra potongkan kek NEw Year 2007 (aku beli dari Secret Recipe lagie), & she's very sporting...nasib baik tapi tak sempat interview sbb dia mmg bz...

dia mmg cantik, em...org banyak duit mmg boleh nampak cantik setiap masa...

1 comment:

Anonymous said...

Erra Fazira Seksi Hot