sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Tuesday, February 20, 2007

dah kahwin ke belum?


pertanyaan diusul berbalas dgn pertanyaan juga! kenapa? "agak2 dah ke belum?" hehe....Biasanya soalan nie akan muncul bila pertama kali bertemu dgn client, model atau siapa saja org baru yg baru sahaja berurusan. "saya dah ada sorang anak pun"jawabku tersenyum..hehe....bagai nak terjengil mata org tue... "akak ingat ko belum kahwin lagi, baru nak usha2 hantaran nie" hehe..aku hanya tersenyum simpul saja....ya! untung sebenarnya berada di majalah perkahwinan, kalau dah kenal baik dgn mereka nie, ada sahaja pertolongan dari mereka...cuma masa aku kahwin hari tue,terlalu baru di sini, jadi takdelah banyak mana pun org nak bagi hadiah! hehe..tak mengapalah..yg penting grand juga...


berbalik pada citer dah kawin ke belum nie...ramai org ingat aku muda dari dorang, walhal umur aku lagi tuo...hehe..untung juga jadi org kecik nie, org ingat mudo sepanjang masa....seronok juga bile berjalan dgn dira, kdg2 org pikir aku sedang membawa anak buah berjalan @ adik bersiar2 ke taman..mmg seronok!


kalau zaman belum dapat anak lagi kelakar, org ingat macam budak sekolah jer tak pun, budak IPT yg masih belajar @ sdg cari kerja,.....mungkin sbb muka cam budak2..hhehe..hubby dengar citer nie..cam berbulu jer katanya "dahlah tue...dah jadi mak budak katanya" hehe...apa2 pun usiaku makin meningkat..huh! usia perkahwinan pun makin bertambah tapi rasa macam nak honeymoon setiap masa...

No comments: