sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Wednesday, February 14, 2007

hajat di hati tak sampai

hajat di hati mmg berkobar2 nak mengedit balik manuskrip yg sedia ada, menokok tambah yg mana perlu, berfikir mencari idea yg lebih baik, menjadikan cerita lain dr yg lain...(mengikut kata editor alaf, aku perlu banyak buat editing lagi) memang hal nan satu ini telah lama bersarang di jiwa sejak balik dari bengkel alaf 21 ari tue lagi....aku dah mula merencana plot2 tapi kesibukan membuatkan aku tidak mempunyai masa untuk melihatnya walau sepintas lalu...

Hairan juga sebenarnya bila melihat org mempunyai masa utk mengedit manuskrip dlm masa yg pantas sedangkan dlm masa yg sama dia juga bekerjaya, bagaimana dia melakukannya? dengan kerjaya aku yg terikat dgn deadline menuntut pengorbanan yg bukan calang2 apatah lagi baru saja habis big event, pastu shooting bersama finalist lain, fesyen, menunggu model & mak andam, menyiapkan artikel asap coz cuti raya cina yg agak panjang, jadi semua keja kena cepat....

bila balik rumah jer, badan penat, nasib baik hubby sporting, "kita makan kat luar jerlah, u pun penat".....hehe...takdelah memasak, jadi masa untuk bersama dira tue lebih cuma kdg2 bila semua penat, kitaorang mmg tertidur awal, kdg2 belum pukul 9.30 masing2 terlena di ulit mimpi termasuklah dira..hehe...

niat di hati masih tersemat rapi di lubuk yg paling dalam, aku akan cuba mencari masa walau terpaksa mengetuk komputer tika semua manusia sedang beradu di tilam yg paling empuk di dunia.

No comments: