sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Tuesday, December 12, 2006

American Next Top Model


realiti televisyen under Tyra Banks, mulanya aku tak tengok sgt cite nie..tak minat kononnya, tapi start dari ANTM4, minat tue dah mula bercambah sikit demi skit hingga aku tengok sampai habis, pemenangnya naima...mmg best, superb, apatah lagi memperkayakan ilmu kalau aku nak buat sessi fotografi (shooting nanti)...sampai ANTM5-nicole....smpi la nie ANTM6-sedang berlangsung di Channel V-72 ASTRO(lum tahu sapa menang lagi)

idea, pose mereka dari yg polos tanpa mekap sehingalah mekap setebal beberapa inci menunjukkan sapa2 yg nak jadi model bukannya senang, penuh dgn ranjau & liku,tapi biasalah, namanya pun realiti tv, mesti ada yg tak puas hati bila peserta favourite kena eliminate...sama cam aku...

yg plg best..juri2nya..yg aku plg suka, nigel barker...famous photographer yg rambut satu inci..hehe...kiut jer dia...pastu twiggy pun ok...lagenda katanya..tyra mmg mulutnya becok yer...tapi aku tetap suka cara dia komunikasi dgn finalis...very profesional...cuma kdg2 nampak juga dia bias..yer...semua manusia biasa katakan...

& at last...ANTM6 pun dah habis...the winner is danielle...upset skit sbb aku harapkan joanie yg akan menang sbb gambar dia mmg cantik belaka & ada karektor yg tersendiri...by the way..tak sabar nak tunggu ANTM7

No comments: