sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Monday, December 18, 2006

lepas geram..tensennya..


aku geram last friday sbnrnya....problem nie dah berlaku lama dulue & reda dah tapi semalam bila dgr suara org tue lagi..dgn nada berlagaknya dia boleh buat kerja tue tanpa perlukan aku cakap2 membuatkan aku bertambah bengang...

aku tak nak tulis apa yg dia cakapkan sebab nanti aku bertambah marah....tensen sungguh..betul2 aku lepas geram kt org sebelah aku..nasib baik dia pandai coolkan aku..apa? dia ingat hebat sgt setakat baru 2 tahun ............................? mmg itu kepakaran dia tapi takyahlah cakap dgn nada menyindir sgt..macam aku nie merayu...terpaksa menagih simpati semata-mata utk mendapatkan cerita dari org yg diinterview..aku memang bengang nie....

No comments: