sHoppiNg GirLs LiKe You....

sHoppiNg GirLs LiKe You....

my heroes

my heroes
dari kiri, dira, damia & qimie

Monday, December 11, 2006

games desperate housewives

sekarang nie dah sebulan kot, tengah gilakan games desperate housewives, pantang ada masa terluang skit, pasti aku akan masuk bilik komputer & onkan main switch pastu terus main game nie...(maklumlah...aku nie tak biasanya main games2 nie, nengok jer hubby main games yg attack kampung org, pastu main games lumba keta,pool & mcm2 lagi)

tapi bila ari tue dia bawa balik games desperate housewives nie cam best jer...huyooo...bila dah masuk games nie..rasa tak nak blah dari pc...best yg amat....siap ada watak sendiri, boleh pilih muka hubby & anak laki, siap aku namakan diriku sendiri katie & hubby -mr.reeves....(sbb minat giler kat keanu reaves)..pastu mula berangan cam dulu2....bercinta bagai nak rak..hehe

yg tak berapa bestnya kita kena ngikutkan apa yg dikehendaki setiap episod, nak kena setelkan byk benda baru beralih ke episod lain....tapi oklah bila dah sampai satu part tue my hubby (watak citer tue) cuba digoda oleh sectary dia sendiri...(huhu & aku pun terpaksa mulakan penyiasatan sendiri) & kdg2 aku rasa aku setelkan masalah tue lagi awal dari episod tue bergerak sendiri - means masa aku dah setelkan problem tue....game tue masih belum ada current goal lagi jadi terpaksalah aku mengemas rumah, touch-up diri sendiri, dan macam2 lagi...
aku----bilalah nak habis citer nie...? selagi tak abis rasa teringat2 jer nak setelkn..cam tak best tinggal tergantung2 nie

No comments: